שאלות נפוצות

האם אני זקוק לחשבון כדי לבצע הזמנה?
בבננה סטייל אתה לא צריך לפתוח חשבון, אבל אתה חייב לפתוח חשבון באתר צד שלישי במידה ואתה מחליט לקנות בו.

אילו אמצעי תשלום מקבלים?
תוכל למצוא את כל אמצעי התשלום בדף של המוצר שאתה בוחר באתר האינטרנט של הצד השלישי (החברה המוכרת). בדרך כלל ויזה ו MasterCard מתקבלים בכל מקום, ובמקרים מסוימים Paypal מתקבל.

האם הפרטים האישיים שלי יישארו בטוחים?
אנו שומרים על הנתונים האישיים שלך בפרטיות וסודיות. לפרטים נוספים, עיין מדיניות הפרטיות.

האם ניתן לשמור פריט ולרכוש במועד מאוחר יותר?
ניתן להוסיף את המוצרים לרשימת המשאלות ולרכוש בזמן הרצוי. מומלץ לבדוק בדף הרכישה של אתר הצד השלישי שהמוצר עדיין זמין.

כמה אני יחויב עבור המשלוח?
כל בעל אתר יכול להחיל חיובים שונים עבור המוצרים שלהם. אני מנסה למצוא פריטים ללא תוספת על תשלום למשלוח.לכל פריט יש סעיף משלוח, אנא בדוק אותו כדי לראות את החיוב הרלוונטי אם בכלל

מתי אקבל את הפריט שלי וכיצד אוכל לעקוב אחר המסירה?
אתר האינטרנט של הצד השלישי דרכו קנית את המוצר ישלח לך דוא”ל עם הפרטים הנוספים לגבי שילוח ומסירה. בנוסף, יש לך את לוח המחוונים (“Dashboard״) באתר האינטרנט שלהם שבו אתה יכול לראות את כל הפרטים. יש לשים לב כי הפרטים האלו משתנים במיקומים מאתר לאתר, ויש לחפש עבורם באופן עצמאי באתר צד שלישי.

כיצד לבצע הזמנה דרכך?
אנחנו אתר המלצות, אנו מעלים קישורים למוצרים לבחירתך. ההזמנה שלך תתבצע דרך אתר האינטרנט של צד שלישי.

מהו המחיר?
כל המחירים מופיעים ליד המוצר. אם זה לא מופיע, בלחיצה על הקישור תוכל לראות את המחיר ישירות בדף של הצד השלישי

איך אני יודע שבחרתי את המוצר הנכון בשבילי?
בננה סטייל עושה מאמצים רבים כדי להציג מוצרים איכותיים מספקים איכותיים ואמינים. אנו ממליצים לקרוא בעיון את תיאור המוצר ולא להסתמך רק על התמונה.

זמן ההגעה המשוער חלף והמוצר לא הגיע, מה לעשות?
אם זמן ההגעה המשוער חלף והמוצר לא התקבל, דווח על כך לספק באמצעות לוח המחוונים (״Dashboard״) של אתר האינטרנט של צד שלישי. שם תוכל לבקש הסבר, לפתוח כרטיס תלונה ולבקש החזר מלא או חלקי.

קיבלתי מוצר פגום / מוצר שונה מהמתואר, מה לעשות?
אם קיבלת מוצר פגום, דווח על כך לספק באמצעות לוח המחוונים (“Dashboard”) של ​​אתר האינטרנט של הצד השלישי. שם תוכל להסביר את הבעיה, להעלות תמונות ו / או לפתוח כרטיס תלונה ולבקש החזר כספי מלא או חלקי.

מה הסף מס?
הסף הוא 75 דולר, שווה ערך לכ- 260 ש”ח. למידע נוסף יש לבקר באתר של רשות המיסים